5.0
gebaseerd op 871 reviews
Mark - 12 maanden geleden

Het voelt altijd weer als een uitje, even lekker bij de mannen van kerels langs. Goede sfeer en goede kwaliteit! Zeker aan te raden, een echte Barbier!

Rick - 12 maanden geleden
Jos - 12 maanden geleden

Leuke zaak met een leuk ervaren team .
Altijd gezellig en een welkom gevoel .
En natuurlijk altijd weer tip top naar huis .

Markus - 12 maanden geleden

Wat een top gasten zijn dit! Supergezellig en altijd geinen, maar ondertussen echte vakmannen die weten wat ze doen

Tim - ongeveer een jaar geleden

Weer Kerels waardig geknipt en geschoren, thanks Danny!

Gerard - ongeveer een jaar geleden

Super weer !

Marco - ongeveer een jaar geleden

Top barbier. Heerlijke ontspannen en gezellige sfeer.

Iwan - ongeveer een jaar geleden

Super aardig en netjes geholpen. (Dennis)
Iedere keer weer een goed gevoel na een bezoek

Jan - ongeveer een jaar geleden

Leuk ontvangst van de heren een gezellig team en vakmanschap ben geholpen door Dennis hoofd en baard scheren vakwerk
Gezellige sfeer en alles is bespreekbaar
Nieuwe afspraak alweer gemaakt

willem - ongeveer een jaar geleden