Awesome!!
Deze mannen begrijpen het complete plaatje!!
Succes met deze bijzondere salon👍👍🖤
Piet
-
meer dan een jaar geleden
Ronald
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben op leeftijd maar voel me nog steeds welkom bij kerels en ze knippen me nog heel goed ook. Ga zo door kerels.
Hans
-
meer dan een jaar geleden
Leuke professionele zaak, goede adviezen en toffe lui!
Michel
-
meer dan een jaar geleden
Altijd goed geregeld 👍🏻
Nico
-
meer dan een jaar geleden
Super weer. Fijne ontvangst, lekkere koffie, mannen weten wat ze doen. Wat wil je nog meer?
Ruud
-
meer dan een jaar geleden
Top service zoals altijd!
Hugo
-
meer dan een jaar geleden
Als altijd, zeer tevreden, ontzettend gezellig en een beetje mancave en mannenwelness
Jan
-
meer dan een jaar geleden
Helemaal top! Top service en vakmanschap :)
Tom
-
meer dan een jaar geleden
Perfect, goede service onder genot van kopje koffie
Hans
-
meer dan een jaar geleden