Jan Willem
-
ongeveer een jaar geleden
Great experience, excellent haircut :)
Gerhard
-
ongeveer een jaar geleden
Ik wordt door Danny op een voortreffelijke manier geknipt: de sfeer is er overdoen zeer ontspannen en dat is mij ook veel waard
Berry
-
ongeveer een jaar geleden
Fijne zaak, aardige mensen. Je wordt er goed geholpen.
Gert
-
ongeveer een jaar geleden
Mijn zoon is goed geadviseerd en vakkundig geknipt door Walter. Men neemt alle tijd voor de je en de klantvriendelijkheid is oprecht. En niet onbelangrijk, je voelt je prima op je gemak!
Jolanda
-
ongeveer een jaar geleden
Top zaak met goeie service en zeer kundige gasten.
Sander
-
ongeveer een jaar geleden
Goede service.
Kan altijd een praatje maken.
Knippen alles zo als jij het wilt.
Gebruiken goede producten voor je haar en baard.
Richard
-
ongeveer een jaar geleden
Een bezoek aan Barbier Kerels is altijd weer geslaagd. Prima geknipt en een gezellige sfeer. Ik kom terug 👍🏻
Roy
-
meer dan een jaar geleden
Rene
-
meer dan een jaar geleden
Snel en vriendelijk geholpen. Goed geknipt.
Jorg
-
meer dan een jaar geleden