5.0
gebaseerd op 871 reviews

Kundig team, altijd gezellig met deze mannen

J.P. - meer dan een jaar geleden

Top barbershop met een geweldige sfeer! Dennis, Walter en Danny zijn stuk voor stuk vakmensen. Ik word altijd door Dennis geknipt, maar het zijn alle drie toppers. De shop ziet er
strak uit en het is er altijd super gezellig. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een goede Barber

Bas - meer dan een jaar geleden

Helemaal top! Over drie weken weer

Danny - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig bij de mannen van Kerels. Even een momentje voor jezelf en dan weer als een knappe kerel de deur uit.

Ron - meer dan een jaar geleden
Michel - meer dan een jaar geleden
Henk - meer dan een jaar geleden

Was weer prima voor elkaar, lekker bakkie koffie erbij en een goed gesprek en m’n haar weer prima geknipt. 👍🏿😉

Douwe - meer dan een jaar geleden

Was top!

Joshua - meer dan een jaar geleden

Hier is het altijd gezellig en goed wat de kerels doen
Mijn vaste adres

John - meer dan een jaar geleden

Combinatie van zeer kundige barbiers en aardige gasten. In een salon met top ambiance👌🏼 ze verstaan het vak uitstekend!

Gerhard - meer dan een jaar geleden