5.0
gebaseerd op 871 reviews

Wordt altijd uitstekend geknipt en personeel is erg gezellig. Nog nooit naar huis geweest met het gevoel dat het verkeerd is geknipt

Micha - ongeveer een jaar geleden

Aardige kerels, leuke mannelijke sfeer.
zijn erg goed in hun vak.

Lukas - ongeveer een jaar geleden

Relaxed. Vakmensen. Goede sfeer. Uiterst klantvriendelijk.

Joey - ongeveer een jaar geleden

Vaklieden, alledrie de barbiers. Altijd gezellig en heerlijk easygoing. Goeie koffie als toegift. En als laatste die warme handdoek in de nek. Klasse.
Zouden ze hapjes en drankjes serveren ipv te knippen, dan zou ik een dagelijkse gast zijn ipv nu een zes wekelijkse :)
Complimenten Denny, Walter en Dennis.

Anno - ongeveer een jaar geleden

Uiterst bekwame en vriendelijke heren, vakkundig in kniptechnieken en deskundig in het geven van advies. Uitstekend!

Timo - ongeveer een jaar geleden

Prima sfeer, lekker glaasje water, kortom 👍🤠

Karel - ongeveer een jaar geleden

Weer netjes geknipt. Altijd gezellig om weer langs te komen.

Mischa - ongeveer een jaar geleden

Vakwerk, maar belangrijker nog: persoonlijke aandacht en heel relaxend.

Erik - ongeveer een jaar geleden
Patrick - ongeveer een jaar geleden

Goede geoutileerde verzorging door mannen die op niveau kunnen mee praten.

Henk - ongeveer een jaar geleden