Super tevreden over hoe mijn haar wordt geknipt, maar zeker ook tevreden over de koffie en de leuke gesprekken
ik vertrek altijd opgewekt!
Willem
-
7 maanden geleden
Zoals gewend perfecte service met een glimlach en een goede kop koffie.
De goede service van deze kerels zorgt er voor dat ik regelmatig terug kom.
Nick
-
7 maanden geleden
Leuke ervaring , mooi geknipt
Martin
-
8 maanden geleden
Kamil
-
8 maanden geleden
Mijn eerste ervaring bij een Barbier en ook bij de Kerels. Het was relaxed en een leuke ervaring en vooral mooi gedaan. Dank!
Peter
-
8 maanden geleden
Top barbier
Ruben
-
8 maanden geleden
Erik
-
8 maanden geleden
Altijd gezellig, altijd goed!
Robert
-
8 maanden geleden
Goed geholpen, en kreeg precies wat ik wilde. Met een fijne sfeer
Daniel
-
8 maanden geleden
Arjen
-
8 maanden geleden