5.0
gebaseerd op 868 reviews

Super tevreden over hoe mijn haar wordt geknipt, maar zeker ook tevreden over de koffie en de leuke gesprekken
ik vertrek altijd opgewekt!

Willem - 7 maanden geleden

Zoals gewend perfecte service met een glimlach en een goede kop koffie.
De goede service van deze kerels zorgt er voor dat ik regelmatig terug kom.

Nick - 7 maanden geleden

Leuke ervaring , mooi geknipt

Martin - 8 maanden geleden
Kamil - 8 maanden geleden

Mijn eerste ervaring bij een Barbier en ook bij de Kerels. Het was relaxed en een leuke ervaring en vooral mooi gedaan. Dank!

Peter - 8 maanden geleden

Top barbier

Ruben - 8 maanden geleden
Erik - 8 maanden geleden

Altijd gezellig, altijd goed!

Robert - 8 maanden geleden

Goed geholpen, en kreeg precies wat ik wilde. Met een fijne sfeer

Daniel - 8 maanden geleden
Arjen - 8 maanden geleden