5.0
gebaseerd op 871 reviews

Altijd gezellig, altijd goed!

Robert - 8 maanden geleden

Goed geholpen, en kreeg precies wat ik wilde. Met een fijne sfeer

Daniel - 8 maanden geleden
Arjen - 8 maanden geleden

Altijd verfrissend om bij de heren langs te zijn geweest. Geweldigr combi van klantvriendelijkheid en kundigheid!

Juan - 8 maanden geleden

Super gezellig, goede sfeer en persoonlijke aandacht. En het knippen en scheren is natuurlijk ook erg goed

Bart - 8 maanden geleden

Zoals altijd toffe kerels, fijne behandeling en mooi resultaat

Milan - 8 maanden geleden

Beste plek om je haar te laten knippen en je baard te laten doen.

Bram - 9 maanden geleden
Bastiaan - 9 maanden geleden

altijd prettige sfeer

Tom - 9 maanden geleden

Zeer klant vriendelijk, leuke lui en het resultaat is ook top

John - 9 maanden geleden