Afspraak bij Danny was top! Duidelijke uitleg en neemt de tijd voor je
Jeroen
-
bijna 5 jaar geleden
Mischa
-
bijna 5 jaar geleden
Fijn geholpen!
Remco
-
bijna 5 jaar geleden
Rick
-
bijna 5 jaar geleden
Fijne behandeling en goed advies. Prettige sfeer en zeer vriendelijke mensen.
Jan
-
bijna 5 jaar geleden
Vriendelijk personeel, duidelijke thuis instructie en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Mooi eindresultaat!
Brian
-
bijna 5 jaar geleden
Super in 1woord geweldig
Anton
-
bijna 5 jaar geleden
Gewoon top
Alex
-
bijna 5 jaar geleden
Hele toffe eerste ervaring van een barbershop
Chaz
-
bijna 5 jaar geleden
Een zeer gemoedelijke en ontspannen sfeer.
En een vakkundige en aardige barbier.
Bert
-
bijna 5 jaar geleden