5.0
gebaseerd op 871 reviews

Afspraak bij Danny was top! Duidelijke uitleg en neemt de tijd voor je

Jeroen - bijna 5 jaar geleden
Mischa - bijna 5 jaar geleden

Fijn geholpen!

Remco - bijna 5 jaar geleden
Rick - bijna 5 jaar geleden

Fijne behandeling en goed advies. Prettige sfeer en zeer vriendelijke mensen.

Jan - bijna 5 jaar geleden

Vriendelijk personeel, duidelijke thuis instructie en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Mooi eindresultaat!

Brian - bijna 5 jaar geleden

Super in 1woord geweldig

Anton - bijna 5 jaar geleden

Gewoon top

Alex - bijna 5 jaar geleden

Hele toffe eerste ervaring van een barbershop

Chaz - bijna 5 jaar geleden

Een zeer gemoedelijke en ontspannen sfeer.
En een vakkundige en aardige barbier.

Bert - bijna 5 jaar geleden