Leuke ervaring gehad.
Super geknipt.
Twee top kerels, en top Barbiers!
Zeer tevreden met het resultaat en gezellig en goede kappers! Echt een aanrader!
Vakmannen, keiharde vakmannen! Top service en een leuke plek om je tijd te vertoeven! 😎😁
Ik kom nu alweer een tijdje bij kerels.
Leuke stoere/kerels kappers zaak waar je naar mijn mening goed word geholpen waar je graag komt, en als het goed is de zaak goed gekapt weer verlaat. Top kerels
Vakwerk in combinatie met gezelligheid, tot de volgende! Groet Bas
Goede vakmensen, Danny & Walther in een altijd gezellige en relaxte sfeer. Top 👍🏽
Wat een oase van rust tijdens je knipbeurt! Heerlijk ontspannen in je stoel en vakkundig geknipt worden. Walter en Danny hebben een aanwinst voor Veenendaal gecreëerd. Echt een aanrader!