5.0
gebaseerd op 871 reviews

Aardige kapper maar vooral ook heel vakkundig! Danny nam mijn wensen op en gaf aan wat wel en niet haalbaar was, hij laat zien dat hij een echte barbier is. Verder een hele mooie zaak, met een leuk sfeertje!

Maurice - meer dan 4 jaar geleden

Baard deluxe behandeling gehad. Echt een aanrader!

Jeroen - meer dan 4 jaar geleden

Altijd een feestje bij Walter!

jurrie - meer dan 4 jaar geleden

Vanavond voor het eerst bij Kerels geweest.
De zaak zelf alleen al ziet er geweldig uit.
Ik werd geholpen door Titus en dat heeft hij fantastisch gedaan, leuke gozer en gaat de extra mile! Eerste indruk is super!

Kees - meer dan 4 jaar geleden

Helemaal toppie geholpen. Inclusief tips.

Cees - meer dan 4 jaar geleden
William - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben weer prima geknipt .leuke sfeer , aanrader!

Johan - meer dan 4 jaar geleden

Het is altijd leuk binnenkomen bij die “Kerels” en dan moet je nog gaan zitten.😁
Ze zijn super vriendelijk,
nemen alle tijd voor jou, en geven kundig advies.
De zaak is netjes opgeruimd en ziet er up to date uit! 😎

Kortom… Niks mis mee! 😎👍🏼

Henry - meer dan 4 jaar geleden

Weer fijn geholpen! Danny bedankt!

Harm - meer dan 4 jaar geleden

Geknipt en geschoren, altijd professioneel en vriendelijk. 10/10 will visit again!

Jeffrey - meer dan 4 jaar geleden