5.0
gebaseerd op 871 reviews

Super! Ontspannen sfeer en mijn baard zit weer strak

Tim - meer dan 4 jaar geleden

Goede afspraak, fijne sfeer en mooie zaak

Henning - meer dan 4 jaar geleden

Super tevreden over de behandeling. Hier voel je je op je gemak. Tot de volgende keer.

Gerrit - meer dan 4 jaar geleden

The best of the best and beyond 😀

Maurice - meer dan 4 jaar geleden

Zoals altijd: prima, vlot, vriendelijk, persoonlijk en professioneel

Kees - meer dan 4 jaar geleden

Wat een fijne eerste kennismaking met Walter !
Neemt alle tijd voor je en knipt met plezier.

De volgende afspraak staat genoteerd.

Roy - meer dan 4 jaar geleden

Fantastisch eerste kennismaking met deze mooie mannenzaak! Een betrokken barbier die ook meedenkt!

Graag tot de volgende keer!

Addy - bijna 5 jaar geleden

Top geholpen door kappers die hun vak verstaan .

Ies - bijna 5 jaar geleden
Wilbert - bijna 5 jaar geleden

Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst bij jullie geweest voor mijn baard.
Ik ben bijzonder professioneel geholpen en dus reden te meer voor een nieuwe afspraak.

Arnold-Jan - bijna 5 jaar geleden