5.0
gebaseerd op 871 reviews

Gezellig, fijn en goed. Ik kom snel weer

Dimitri - meer dan 4 jaar geleden

Helemaal top

Mark - meer dan 4 jaar geleden

Altijd vriendelijk en het eindresultaat altijd goed!

Ruben - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben weer fantastisch geholpen door Denny. Mijn baard ziet er weer helemaal top uit.

Wil - meer dan 4 jaar geleden
Matthijs - meer dan 4 jaar geleden

Great haircut! Professional and Friendly barbers and a very good double espresso!

Giovanni - meer dan 4 jaar geleden

Ik moest wel even wachten maar dat is helemaal niet vervelend, je kan heerlijk relaxen met een kopje koffie in een leuke/ gezellig zaak. Het was weer top mannen.👍🏼

Hans - meer dan 4 jaar geleden

Super professioneel!!!

Pieter - meer dan 4 jaar geleden

De toewijding om je baard mooi te maken is bijzonder.

Wim - meer dan 4 jaar geleden

Oei, lastig te vertellen met alleen woorden. Daarvoor moet ik een volgende knipafspraak maken, om mijn positieve beleving met een gebaar over te brengen.
Tot snel heren

Dennis - meer dan 4 jaar geleden