Goed knippen is een vak! Dat kunnen die kerels! En…..het is gezellig!
Dick
-
bijna 5 jaar geleden
Super service, aardige "Kerels" en een gezellige sfeer
Wesley
-
bijna 5 jaar geleden
Fijne barbier! Met goede uitleg en advies. Top!
Jeroen
-
bijna 5 jaar geleden
Altijd ff lekker ontspan momentje!
Gerard
-
bijna 5 jaar geleden
Norbert
-
bijna 5 jaar geleden
Toppers
Martin
-
bijna 5 jaar geleden
Bas
-
bijna 5 jaar geleden
Top geknipt!
Joris
-
bijna 5 jaar geleden
Eerste keer geweest en zeer tevreden. Leuke ontvangst en vakkundig geholpen! Aanrader.
Johan
-
bijna 5 jaar geleden
Mooie salon en Walter heeft me uitstekend geholpen. Ze hebben er een klant bij!
Jonathan
-
bijna 5 jaar geleden