5.0
gebaseerd op 871 reviews
Corné - ongeveer 5 jaar geleden
Kenny - ongeveer 5 jaar geleden

Vandaag voor de eerste keer bij Kerels geweest, en zeker niet de laatse keer! Wat een vriendelijke service en puur vakmanschap!

Niels - ongeveer 5 jaar geleden

Super afspraak, kom zeker terug

Een aanrader 👌

Geert - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne zaak, goede kwaliteit 👍

Kaj - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd fijn, een uurtje bij de barbier kerels. Vakmanschap in combi met humor/sfeer. Top!

Marcel - ongeveer 5 jaar geleden

Meedenken in de details, helemaal top!

Hans - ongeveer 5 jaar geleden

Goeie whiskey ;)

Kees - ongeveer 5 jaar geleden
Frank - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd gezellig en wederom onwijs tevreden naar buiten!!

Rudy - ongeveer 5 jaar geleden