John
-
meer dan 2 jaar geleden
Kenny
-
meer dan 2 jaar geleden
Karel
-
meer dan 2 jaar geleden
Lekker bezig Dennis!
Rick
-
meer dan 2 jaar geleden
super relax momentje!
Gerard
-
meer dan 2 jaar geleden
Danny gave me a haircut and I am very satisfied! Thank you very much for your service and approach to the customer. Professional approach, nice conversation and jokes. Highly recommend
Jakub
-
meer dan 2 jaar geleden
De beste Barber shop die je maar kunt wensen!
Kevin
-
meer dan 2 jaar geleden
Danny
-
meer dan 2 jaar geleden
Niels
-
meer dan 2 jaar geleden
Goede service. Vriendelijk personeel. Er is meerdere keren wat te drinken aangeboden. Werd geknipt door Danny, maar ze waren alle 3 vriendelijk. Gelijk aangeraden bij mijn broertje.
Leon
-
meer dan 2 jaar geleden