5.0
gebaseerd op 871 reviews
John - meer dan 2 jaar geleden
Kenny - meer dan 2 jaar geleden
Karel - meer dan 2 jaar geleden

Lekker bezig Dennis!

Rick - meer dan 2 jaar geleden

super relax momentje!

Gerard - meer dan 2 jaar geleden

Danny gave me a haircut and I am very satisfied! Thank you very much for your service and approach to the customer. Professional approach, nice conversation and jokes. Highly recommend

Jakub - meer dan 2 jaar geleden

De beste Barber shop die je maar kunt wensen!

Kevin - meer dan 2 jaar geleden
Danny - meer dan 2 jaar geleden
Niels - meer dan 2 jaar geleden

Goede service. Vriendelijk personeel. Er is meerdere keren wat te drinken aangeboden. Werd geknipt door Danny, maar ze waren alle 3 vriendelijk. Gelijk aangeraden bij mijn broertje.

Leon - meer dan 2 jaar geleden