5.0
gebaseerd op 871 reviews

Toppers!!

Joey - bijna 2 jaar geleden

Altijd gezellig bij de Kerels van Barbier. Vakkundig en oprecht. Humor en gezelligheid👍

Robert - bijna 2 jaar geleden

Zwer nette zaak, goed geholpen, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Ik kom absoluut nog een keer terug.

Geert - bijna 2 jaar geleden

Super vriendelijke kerels! Stuk voor stuk.

Het resultaat is duidelijk van hoge kwaliteit.

Robert - bijna 2 jaar geleden
Jason - ongeveer 2 jaar geleden
Mark - ongeveer 2 jaar geleden

Betrokken en deskundig geholpen. Super goed!

Piet - ongeveer 2 jaar geleden

Super vriendelijk en keurig weer kekniot naar buiten

Jan - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd gezellig om geknipt te worden bij de barbier Kerels Fijne sfeer aanwezig, heerlijk relaxen en genieten. Een aanrader voor alle mannen!

Vvc - ongeveer 2 jaar geleden

Beste kapperszaak van de regio

Marco - ongeveer 2 jaar geleden