Altijd top bij Walter!
Norbert
-
meer dan 2 jaar geleden
Danny blijft een topper
Arjan
-
meer dan 2 jaar geleden
Goeie gasten en zeer kundig, zeker een aanrader !
Sander
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd top met Dennis
Tom
-
meer dan 2 jaar geleden
Leuke kappers zaak & leuk personeel. Een echte kapper voor mannen/kerels
Peter
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer fijn geknipt en gezellig gekletst, met de Barbiers.
J.P.
-
meer dan 2 jaar geleden
Tim
-
meer dan 2 jaar geleden
Lekker relaxed baard en gezicht verzorgd.
Frans
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd gezellig en goed geknipt.
Bas
-
meer dan 2 jaar geleden
Tot de volgende keer, mijn neus en oorhaar is nog nooit zo mooi geknipt! ;)
En mijn baard ook niet!
Jurian
-
meer dan 2 jaar geleden