5.0
gebaseerd op 871 reviews

Altijd top bij Walter!

Norbert - meer dan 2 jaar geleden

Danny blijft een topper

Arjan - meer dan 2 jaar geleden

Goeie gasten en zeer kundig, zeker een aanrader !

Sander - meer dan 2 jaar geleden

Altijd top met Dennis

Tom - meer dan 2 jaar geleden

Leuke kappers zaak & leuk personeel. Een echte kapper voor mannen/kerels

Peter - meer dan 2 jaar geleden

Weer fijn geknipt en gezellig gekletst, met de Barbiers.

J.P. - meer dan 2 jaar geleden
Tim - meer dan 2 jaar geleden

Lekker relaxed baard en gezicht verzorgd.

Frans - meer dan 2 jaar geleden

Altijd gezellig en goed geknipt.

Bas - meer dan 2 jaar geleden

Tot de volgende keer, mijn neus en oorhaar is nog nooit zo mooi geknipt! ;)
En mijn baard ook niet!

Jurian - meer dan 2 jaar geleden