5.0
gebaseerd op 871 reviews
Mark - meer dan 2 jaar geleden

Fantastic!! Truely professional.

prateek - meer dan 2 jaar geleden

Een echte barbier Downtown, vriendelijk, deskundig, houdt rekening met jouw wensen, kan goed luisteren en schenkt prima koffie.

Nico - meer dan 2 jaar geleden

Super geholpen in een prettige ontspannen sfeer!

Henk - meer dan 2 jaar geleden

As always a very good haircut and an excellent service !

Giovanni - meer dan 2 jaar geleden

Top in alle toonaarden!!!
Awesome en tot over 4 weken!!

Groet Pietcasso

Piet - meer dan 2 jaar geleden
Erwin - meer dan 2 jaar geleden
Wilbert - meer dan 2 jaar geleden

Fijne zaak, ontspannen sfeer. Kom er graag. Dré

A.J.W. - meer dan 2 jaar geleden

Hele kundige barbiers die hun vak verstaan.
De mannen zijn vriendelijk en zeer service gericht.
Een paar jaar geleden binnengewandeld voor een trouwkapsel plus baard en nooit meer weg gegaan.

John - meer dan 2 jaar geleden