5.0
gebaseerd op 871 reviews

Good as always, enorm vertrouwde en gezellige sfeer en daarbij ook nog eens professioneel advies! Top zaak!

Thijs - bijna 2 jaar geleden

De Beste barbers

Matvii - bijna 2 jaar geleden

Weer geweldig geholpen door Danny

Wil - bijna 2 jaar geleden
Gertjan - bijna 2 jaar geleden

Weer top geholpen in de beste Barber Shop van het land.

Maurice - bijna 2 jaar geleden

Top zaak - met hart voor het vak én de mensen die komen.
Daarnaast: het is er 'gewoon' gezellig - waar anders verlaat je de zaak met een 'high five'!?

Henk - bijna 2 jaar geleden

Bij het binnkomen al een hele prettige persoonlijke aandacht, waarmee huiselijkheid en een vrienschappelijke sfeer wordt gemaakt. Relax is een toverwoord waaran je je over moet geven en je komt herboren en met een geweldige metamorfose weer naar buiten

Harry - bijna 2 jaar geleden

Erg tevreden, baard heel netjes gemaakt en erg klantvriendelijk!👌

Mark - bijna 2 jaar geleden
gerard - bijna 2 jaar geleden

Al weer jaren een prima Barbier, met een ontspannen sfeer en prima vakmensen!!

Johan - bijna 2 jaar geleden