Jurgen
-
meer dan 2 jaar geleden
Barto
-
meer dan 2 jaar geleden
Erg fijne kapper. Leuke gesprekken met hele goede koffie!
Joost
-
meer dan 2 jaar geleden
Was weer fijne knip beurt. Goed geknipt, goed gesprek en lekker bakkie koffie 😉👍
Hans
-
meer dan 2 jaar geleden
Het was mijn eerste kennismaking met Barbier Kerels. Was een fijne ervaring, ze nemen de tijd voor het knippen en een praatje te houden met elkaar. Top!
Eric
-
meer dan 2 jaar geleden
Pieter
-
meer dan 2 jaar geleden
Het is een goeie barbier. Heb mijn haar weer met de tondeuse laten doen. En de baard weer in een mooie vorm laten scheren door Walter. Leuke en fijne zaak!
Rik
-
meer dan 2 jaar geleden
Warm (in dit geval letterlijk) ontvangst en proffesionele behandeling!!
De jongens zijn geknipt voor dit werk!
Keep it up!!
Brendan
-
meer dan 2 jaar geleden
Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.
Job
-
meer dan 2 jaar geleden
Grandioos hoe Walther weer geknipt heeft! Blijft een topper!
Wim
-
meer dan 2 jaar geleden