5.0
gebaseerd op 871 reviews
Joey - ongeveer 2 jaar geleden

Wat een geweldige barbier!!!!!

Rens - ongeveer 2 jaar geleden

Lekker strak.

Thijmen - ongeveer 2 jaar geleden

Goede barbiers, je krijgt altijd wat te drinken aangebodeen.

Lukas - ongeveer 2 jaar geleden
Ronald - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke tent. Je word altijd vriendelijk begroet en de heren zijn altijd wel in voor gekkigheid.

En de service is ook erg goed. Je krijgt echt het gevoel dat je tussen vakmannen bent beland. En serieus van een ramp kapsel of baard maken deze heren een knap staaltje werk van.

Sjoerd - ongeveer 2 jaar geleden

Voor het eerst bij Kerels, na meer dan 20 jaar bij een vaste kapper in Utrecht. Maar ja… verhuizen enzo hé? Maar als ik dit geweten had, was ik al eerder overgestapt: wat een heerlijke kerels, en superontvangst! En supergoed geknipt; vrouwlief keek direct weer verliefd naar me🤪!

Leon - ongeveer 2 jaar geleden

De mannen van Kerels leveren gewoon goed werk. Het is gezellig, ze nemen de tijd en werken keurig. Ook belangrijk, er is humor.

Duncan - ongeveer 2 jaar geleden
Joris - ongeveer 2 jaar geleden

Uitstekende service

Marcel - ongeveer 2 jaar geleden