5.0
gebaseerd op 871 reviews

Fijn geholpen in deze échte mannenzaak. Vakwerk en een gezellig praatje. Wat mij betreft een aanrader!

Robin - meer dan een jaar geleden

Hele fijne scheerbeurt gehad danny ga nog een keer terugkomen.
Groet rinus

Rinus - bijna 2 jaar geleden

Weer prima geholpen door Danny

Wil - bijna 2 jaar geleden

Leuk en gezellige kerels. Altijd een schone zaak en producten van topmerken.
Al jaren tevreden de deur uit gegaan 👍🏻💈

Patrick - bijna 2 jaar geleden

Gave gasten! Ze nemen hier rustig de tijd voor je. Ik kon merken dat ze hun werk met plezier doen!

Stefan - bijna 2 jaar geleden

Wordt altijd geweldig geholpen bij 'Kerels'. Ik kom hier erg graag voor de gezelligheid en het goede werk wat de mannen leveren.

Bram - bijna 2 jaar geleden

Al ruim 2 jaar vaste klant bij Kerels. Ook dit keer weer naar volle tevredenheid geknipt en geschoren door Dennis. Naast vakwerk altijd in voor een leuk gesprek, wat zeker een toegevoegde waarde is.

Jan Willem - bijna 2 jaar geleden

Good haircut overall and nice conversation

Raj - bijna 2 jaar geleden

Toffe gasten, persoonlijke benadering, lekkere koffie en topkwaliteit knipbeurt. Aanrader!

Marc - bijna 2 jaar geleden

Top, baard weer netjes bijgewerkt door Denis

Steefjan - bijna 2 jaar geleden