Altijd gezellig met de barbiers! Voor mij iedere keer weer een ontspannen momentje
Gerald
-
4 maanden geleden
Goede sfeer, lekkere koffie, goede barbier
Sjon
-
4 maanden geleden
Super afspraak, de eerste x bij hun laten knippen. En leuke sfeer. Ze hebben gelijk een nieuwe vaste klant :d
Richard
-
4 maanden geleden
Awesome zoals altijd!
Highlight of the day!๐๐โค๏ธ
Piet
-
4 maanden geleden
Dennis altijd goed!๐งโโ๏ธ
Rik
-
4 maanden geleden
Altijd een hartelijk welkom van alle drie de barbers! Leuke gesprekken over vanalles en nog wat, goede koffie! En, je zou het bijna vergeten, altijd goed geknipt!
Jurgen
-
4 maanden geleden
Lennart
-
5 maanden geleden
Saskia
-
5 maanden geleden
Heel vriendelijk, ik voel me gelijk thuis.
En goed geknipt. Aardige gasten allemaal. Helemaal top!
Bart
-
5 maanden geleden
Danny was weer goed op dreef. Alles weer zoals altijd tip top in orde bij die gozert. Enne heerlijke koffie ook. ๐
Douwe
-
5 maanden geleden