5.0
gebaseerd op 868 reviews

Altijd gezellig met de barbiers! Voor mij iedere keer weer een ontspannen momentje

Gerald - 4 maanden geleden

Goede sfeer, lekkere koffie, goede barbier

Sjon - 4 maanden geleden

Super afspraak, de eerste x bij hun laten knippen. En leuke sfeer. Ze hebben gelijk een nieuwe vaste klant :d

Richard - 4 maanden geleden

Awesome zoals altijd!
Highlight of the day!๐Ÿ”๐ŸŽ‰โค๏ธ

Piet - 4 maanden geleden

Dennis altijd goed!๐Ÿง”โ€โ™‚๏ธ

Rik - 4 maanden geleden

Altijd een hartelijk welkom van alle drie de barbers! Leuke gesprekken over vanalles en nog wat, goede koffie! En, je zou het bijna vergeten, altijd goed geknipt!

Jurgen - 4 maanden geleden
Lennart - 5 maanden geleden
Saskia - 5 maanden geleden

Heel vriendelijk, ik voel me gelijk thuis.
En goed geknipt. Aardige gasten allemaal. Helemaal top!

Bart - 5 maanden geleden

Danny was weer goed op dreef. Alles weer zoals altijd tip top in orde bij die gozert. Enne heerlijke koffie ook. ๐Ÿ˜Š

Douwe - 5 maanden geleden