Fijne kapperzaak. Bedankt tot over 6 weken
Gert
-
2 maanden geleden
Zoals ik inmiddels gewend ben: vakwerk door Danny en een lekkere bak koffie en gezelligheid
Berry
-
2 maanden geleden
3 toppers! Geweldige sfeer, lekkere koffie en geweldige barbiers. Altijd goede muziek en mooie verhalen.
Marcel
-
2 maanden geleden
Leuke echte gezellige mannen kapper, top mannen ga zo door. ๐๐๐
Peter
-
3 maanden geleden
Wat valt er nog te vertellen. Alles top. Altijd.
Rik
-
3 maanden geleden
Mooie zaak vrolijk personeel Dennis was perfect
Coen
-
3 maanden geleden
Thom
-
3 maanden geleden
Positieve eerste ervaring. Open sfeer en ruimte voor een praatje. Nemen de tijd en luisteren naar je wensen. Ga hier zeker terugkomen.
Mark
-
3 maanden geleden
Was weer gezellig en natuurlijk ook weer goed geknipt door Dennis.
Bas
-
3 maanden geleden
Top kappertje
Jan
-
4 maanden geleden