5.0
gebaseerd op 871 reviews

Fijne kapperzaak. Bedankt tot over 6 weken

Gert - 2 maanden geleden

Zoals ik inmiddels gewend ben: vakwerk door Danny en een lekkere bak koffie en gezelligheid

Berry - 2 maanden geleden

3 toppers! Geweldige sfeer, lekkere koffie en geweldige barbiers. Altijd goede muziek en mooie verhalen.

Marcel - 2 maanden geleden

Leuke echte gezellige mannen kapper, top mannen ga zo door. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Peter - 3 maanden geleden

Wat valt er nog te vertellen. Alles top. Altijd.

Rik - 3 maanden geleden

Mooie zaak vrolijk personeel Dennis was perfect

Coen - 3 maanden geleden
Thom - 3 maanden geleden

Positieve eerste ervaring. Open sfeer en ruimte voor een praatje. Nemen de tijd en luisteren naar je wensen. Ga hier zeker terugkomen.

Mark - 3 maanden geleden

Was weer gezellig en natuurlijk ook weer goed geknipt door Dennis.

Bas - 3 maanden geleden

Top kappertje

Jan - 4 maanden geleden