Was prima
Remco
-
meer dan 4 jaar geleden
Mijn eerste ervaring bij en met de kerels was top! Relaxte sfeer en kundige kerels. Ik ga zeker terug 💪🏻
Gert
-
meer dan 4 jaar geleden
Altijd gezellig en ik word er altijd super goed geknipt.
Bas
-
meer dan 4 jaar geleden
Vakkundig, gezellig en goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Corrie
-
meer dan 4 jaar geleden
Ik kom alweer tijdje bij Kerels.
Leuke zaak, aardige kerels tot over 4 weken.
Peter
-
meer dan 4 jaar geleden
Enorm genoten! Een warm welkom (je voelt je gelijk thuis) met leuke gesprekken en gratis tips hoe je je baard het best kunt verzorgen. Een absolute aanrader voor iedereen die houdt van een ontspannen sfeer en een klasse behandeling.
Marcus
-
meer dan 4 jaar geleden
Eindelijk mocht het weer, mijn baard laten fatsoeneren. Heel fijn.
Ton
-
meer dan 4 jaar geleden
Had er jaren eerder moeten zijn in Veenendaal.
Raymond
-
meer dan 4 jaar geleden
Ronald
-
meer dan 4 jaar geleden
Weer helemaal perfect! Bedankt, Walter
Frank
-
meer dan 4 jaar geleden