5.0
gebaseerd op 871 reviews
Kevin - meer dan 4 jaar geleden

Professioneel, gezellig en zeer goed in hun vak.

Peter - meer dan 4 jaar geleden

Ik was er voor het eerst, op aanraden van mijn broer, en ben dik tevreden! Een goede bak koffie en een fijne sfeer! Danny nam de tijd, een echt vakman!

Steven - meer dan 4 jaar geleden

Mijn vader vond zijn behandeling helemaal fantastisch. Er hangt een hele fijn sfeer. Hij wil hier zeker vaker heen.
Zeer geslaagd verjaardagskado.
Bedankt mannen.

Esther - meer dan 4 jaar geleden

Je wordt echt goed geholpen door vakmensen. Ze besteden volledige aandacht en willen dat je tevreden de Barbier verlaat. Topservice, hier kom ik graag terug

Jan - meer dan 4 jaar geleden

Eerste keer bij Kerels geweest. Complete “behandeling” haar en baard deluxe. Zeer fijne ervaring en een perfect resultaat. Ik ben erg tevreden en blij dat ik van mijn “Corona” kapsel en baard af ben. Ziet er weer tip top uit. Danny was erg vriendelijk, nam de tijd, heeft steeds netjes uitgelegd wat hij gaat doen en goede tips gegeven voor het bijhouden van mijn baard. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader. Bedankt!

André - meer dan 4 jaar geleden

Top. Heel relaxed. Persoonlijke aandacht en vakmanschap!

Henk - meer dan 4 jaar geleden

Beste Danny,

Bedankt voor je tijd, inspanning en zorg om mijn haar en baard helemaal netjes te maken. Ik voel me weer fris en fruitig😀 Tot de volgende keer!

Groetjes Jaap

Jaap - meer dan 4 jaar geleden

Een heerlijk verwen moment zo’n knip en scheerbeurt.

Peter - meer dan 4 jaar geleden

Het was weer een leuk uitje, wij rijden met z'n drieën graag anderhalf uur om ons in een goede ambiance op top niveau te laten knippen.

Jan Dirk / Niek - meer dan 4 jaar geleden