5.0
gebaseerd op 871 reviews
Jafeth - ongeveer 4 jaar geleden

It was Awesome, like always!

Jason - ongeveer 4 jaar geleden

Ook voor wat oudere mannen die een goede coupe geknipt willen hebben. Bedankt weer.

Hans - ongeveer 4 jaar geleden

Het was weer super! Dank Walter

Roy - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne kapper / barbier met vlotte kerels als kapper.
Bakkie koffie en knippen maar.
Zeker een aanrader.

Harry - ongeveer 4 jaar geleden

Kwaliteit, gezelligheid en een mooie locatie!

Alex - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijk ervaring en vakmanschap. Aanrader!

Douwe - ongeveer 4 jaar geleden

Top, zoals altijd !!🙏🏻

Jeffrey - ongeveer 4 jaar geleden
Rick - ongeveer 4 jaar geleden
Maks - ongeveer 4 jaar geleden