5.0
gebaseerd op 871 reviews
Jeroen - ongeveer 4 jaar geleden
Max - ongeveer 4 jaar geleden

Mooie zaak, relaxte sfeer en ze nemen alle tijd tot in de kleine details. Volledige behandeling met wapperen, olie en mineralen is echt heerlijk en super ontspannen. Zeker de moeite waard

Joost - meer dan 4 jaar geleden
David - meer dan 4 jaar geleden

Gastvrij, mooie aankleding zaak en aardige kerels.

Alfred - meer dan 4 jaar geleden
Corne - meer dan 4 jaar geleden
Koen - meer dan 4 jaar geleden

Perfect, gezellig en top geknipt.

Arno - meer dan 4 jaar geleden

Relaxte sfeer en goede behandeling, helemaal top!

Nick - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk en zeer tevreden met het eindresultaat.

Wytze - meer dan 4 jaar geleden