5.0
gebaseerd op 871 reviews

Fantastisch momentje voor een man, zelfs zonder het resultaat te zien wist ik dat ik hier zou gaan terugkomen. De mannen weten wat ze doen en de sfeer is uitermate chil πŸ‘

Gert - meer dan 6 jaar geleden

Goede ontvangst, fijne service. En goed resultaat. Bedankt.

Robert - meer dan 6 jaar geleden

Op en top relax. Aanrader. Prachtige locatie en omgeving. πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

Alex - meer dan 6 jaar geleden

Gastvrij, vakbekwaam en gezellig! Een ware aanrader

Ben - meer dan 6 jaar geleden

Super vriendelijk en erg professioneel!

Leonard - meer dan 6 jaar geleden

Erg vriendelijk en zeer goede service!

Ruben - meer dan 6 jaar geleden

Helemaal Oke.

Dick - meer dan 6 jaar geleden

Heel deskundig en plezierig behandeld.
Sfeer in de zaak is heel prettig aangenaam.

Gerlof - meer dan 6 jaar geleden

Heb super genoten. Zit super netjes. En het was ook Super gezellig.
Had ik al gezegd dat het Super was.

Patrick - meer dan 6 jaar geleden

Hele fijne barbershop! Er wordt echt goed de tijd voor je genomen en je voelt je er binnen no time op je gemak. Het zijn echte vaklui en naast het knippen en scheren geven ze ook advies waar je wat aan hebt. Heel erg de moeite waard om langs te gaan!

Corne - meer dan 6 jaar geleden