Fantastisch momentje voor een man, zelfs zonder het resultaat te zien wist ik dat ik hier zou gaan terugkomen. De mannen weten wat ze doen en de sfeer is uitermate chil π
Goede ontvangst, fijne service. En goed resultaat. Bedankt.
Op en top relax. Aanrader. Prachtige locatie en omgeving. ππΌππΌ
Gastvrij, vakbekwaam en gezellig! Een ware aanrader
Super vriendelijk en erg professioneel!
Erg vriendelijk en zeer goede service!
Helemaal Oke.
Heel deskundig en plezierig behandeld.
Sfeer in de zaak is heel prettig aangenaam.
Heb super genoten. Zit super netjes. En het was ook Super gezellig.
Had ik al gezegd dat het Super was.
Hele fijne barbershop! Er wordt echt goed de tijd voor je genomen en je voelt je er binnen no time op je gemak. Het zijn echte vaklui en naast het knippen en scheren geven ze ook advies waar je wat aan hebt. Heel erg de moeite waard om langs te gaan!