5.0
gebaseerd op 871 reviews
Rob - ongeveer 6 jaar geleden
Lucas - ongeveer 6 jaar geleden

Ziet er allemaal weer strak uit! Top🥰

Erwin - ongeveer 6 jaar geleden

Super geholpen
Vriendelijk personeel👍

hans - ongeveer 6 jaar geleden

Goede service en behandeling, top!

Joren - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd goed om hier geknipt en geschoren te worden! Vakmanschap en gezelligheid gaan perfect samen hier.
Ik kom graag terug!

John - ongeveer 6 jaar geleden

Vriendelijk ontvangen en vakkundig geknipt. Super tevreden

Marco - ongeveer 6 jaar geleden

Prima tent 👍🏼

Oege - ongeveer 6 jaar geleden

Fantastisch geholpen. Nemen de tijd voor je en geven je advies hoe je kapsel zelf kan stijlen.

Henk - ongeveer 6 jaar geleden

Top resultaat en altijd gezellig!

Bas - ongeveer 6 jaar geleden