Rob
-
ongeveer 6 jaar geleden
Lucas
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ziet er allemaal weer strak uit! Top🥰
Erwin
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super geholpen
Vriendelijk personeel👍
hans
-
ongeveer 6 jaar geleden
Goede service en behandeling, top!
Joren
-
ongeveer 6 jaar geleden
Altijd goed om hier geknipt en geschoren te worden! Vakmanschap en gezelligheid gaan perfect samen hier.
Ik kom graag terug!
John
-
ongeveer 6 jaar geleden
Vriendelijk ontvangen en vakkundig geknipt. Super tevreden
Marco
-
ongeveer 6 jaar geleden
Prima tent 👍🏼
Oege
-
ongeveer 6 jaar geleden
Fantastisch geholpen. Nemen de tijd voor je en geven je advies hoe je kapsel zelf kan stijlen.
Henk
-
ongeveer 6 jaar geleden
Top resultaat en altijd gezellig!
Bas
-
ongeveer 6 jaar geleden