5.0
gebaseerd op 871 reviews

Leuke kapper, goede kwaliteit 👍

Kaj - meer dan 6 jaar geleden

Prettige behandeling, erg blij met het resultaat!

Bert - meer dan 6 jaar geleden
Jean-Marc - meer dan 6 jaar geleden

Een leuk gesprek en een goede knipbeurt. Ik ben hartstikke tevreden

Sjoerd - meer dan 6 jaar geleden

Top bedrijf waar je persoonlijk benaderd wordt en tijdens de afspraak wordt voorzien van een lekkere kop koffie.
De locatie ziet er van binnen prachtig uit met alle benodigde tools.
Mijn haren zijn er volledig naar wens geknipt, echt een aanrader!

Rowin - meer dan 6 jaar geleden

Leuke zaak en goed geknipt en geschoren. Echt relaxed!

John - meer dan 6 jaar geleden

Top geholpen ben er blij mee......

Pieter - meer dan 6 jaar geleden

Super sfeer, uitgebreid en deskundig geholpen. Super blij met het resultaat! Kom zeker terug.

Martin - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk relaxte sfeer. Slokje whiskey als ontspanning. Misschien raar maar ... een meer dan prima (knip)beurt 😉

Rene - meer dan 6 jaar geleden

Zeer gastvrije ontvangst! Nemen rustig de tijd voor je. En het resultaat mag er zijn, ook volgens mijn vrouw.

Arno - meer dan 6 jaar geleden