5.0
gebaseerd op 871 reviews

Lekker de tijd genomen voor me en mij ook nog eens tips gegeven hoe ik alles netjes in model kan blijven houden 👍🏻 Lekker bezig Walter!

Javier - ongeveer 6 jaar geleden

Ff heerlijk relaxed!

Gerard - ongeveer 6 jaar geleden

Gezellig lekker relaxed

Jacco - ongeveer 6 jaar geleden

Hele fijne sfeer. Super toffe begeleiding en instructies gekregen. Heb nu een veel beter beeld over het verzorgen van mijn baard. Zeker een aanrader!!

Gert - ongeveer 6 jaar geleden

Gezellig, top service top kapsel

Jan Dirk / Niek - ongeveer 6 jaar geleden

De afspraak is netjes op tijd en volledig naar wens verlopen.

Gert-Jan - ongeveer 6 jaar geleden

Deskundig personeel en goed geholpen! Ik kom zeker terug!

Robin - ongeveer 6 jaar geleden

Helemaal top zoals altijd

Thom - ongeveer 6 jaar geleden

Top! Ontspannen sfeer, heel goed advies, vakwerk. Bedankt!

Frank - ongeveer 6 jaar geleden

Kwaliteit en aandacht op 1. Duidelijk voel en zichtbaar!

Marcel - ongeveer 6 jaar geleden