Lekker de tijd genomen voor me en mij ook nog eens tips gegeven hoe ik alles netjes in model kan blijven houden 👍🏻 Lekker bezig Walter!
Javier
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ff heerlijk relaxed!
Gerard
-
ongeveer 6 jaar geleden
Gezellig lekker relaxed
Jacco
-
ongeveer 6 jaar geleden
Hele fijne sfeer. Super toffe begeleiding en instructies gekregen. Heb nu een veel beter beeld over het verzorgen van mijn baard. Zeker een aanrader!!
Gert
-
ongeveer 6 jaar geleden
Gezellig, top service top kapsel
Jan Dirk / Niek
-
ongeveer 6 jaar geleden
De afspraak is netjes op tijd en volledig naar wens verlopen.
Gert-Jan
-
ongeveer 6 jaar geleden
Deskundig personeel en goed geholpen! Ik kom zeker terug!
Robin
-
ongeveer 6 jaar geleden
Helemaal top zoals altijd
Thom
-
ongeveer 6 jaar geleden
Top! Ontspannen sfeer, heel goed advies, vakwerk. Bedankt!
Frank
-
ongeveer 6 jaar geleden
Kwaliteit en aandacht op 1. Duidelijk voel en zichtbaar!
Marcel
-
ongeveer 6 jaar geleden