5.0
gebaseerd op 871 reviews
Francois - meer dan 6 jaar geleden

Op alle fronten super! Aanrader voor iedereen ๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘

Ralph - meer dan 6 jaar geleden

goede ontvangst, prettige sfeer, kwaliteit en ook een perfect kapsel. een echte barbier!

Niels - meer dan 6 jaar geleden

perfect geknipt

Leo - meer dan 6 jaar geleden

Dit zijn mannen die van hun vak houden , en dat komt goed over . Helemaal top en een tevreden klant.

Hans - meer dan 6 jaar geleden
Joeri - meer dan 6 jaar geleden

Prima Service

Menno - meer dan 6 jaar geleden

Super aardige kerels en echte vakmannen! Echt een hele leuke ervaring en een aanrader voor elke man!

David - meer dan 6 jaar geleden

Waarom heb ik Barbier Kerels niet eerder ontdekt. Walter is een vakman, een plezierig mens en alles ademt de sfeer uit van: ga even zitten en onthaast. Helemaal naar mijn zin geknipt. Mijn zoektocht naar de perfecte kapper is eindelijk klaar.

Hans - meer dan 6 jaar geleden

Ongekend gezellige sfeer, je wordt meteen van harte begroet. Open en eerlijke gesprekken, geweldige service. Voor het eerst geweest, jullie hebben blijvende indruk achter gelaten. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜. Ps: de koffie is heerlijk!

Max - meer dan 6 jaar geleden