Professioneel advies, ze nemen de tijd. Top resultaat. Echt een ervaring!!
Martin
-
ongeveer 6 jaar geleden
Een superleuke vaderdag verassing van de kinderen. Ontspannen,gezellig en goed advies! Enorm voor herhaling vatbaar dus!
Corne
-
ongeveer 6 jaar geleden
Knippen is bij Kerels een uitje! Altijd gezellig en ze nemen vooral alle tijd voor je. Service van hoog niveau!
Rinie
-
ongeveer 6 jaar geleden
Het was eeen goede ervaring! Prijs is wel aan de hoge kant. Service en kwaliteit is goed!
Ad
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik vind jullie erg kundig en sociaal!
Echt top! Bedankt 😉
Jan
-
ongeveer 6 jaar geleden
Juul
-
ongeveer 6 jaar geleden
Danny
-
ongeveer 6 jaar geleden
Prima geknipt, heerlijke koffie en gezellig. Tot de volgende keer!
Frans
-
ongeveer 6 jaar geleden
Prettige sfeervolle omgeving, heren nemen beide echt de tijd voor je. Kapsel ook op en top naar mijn zin. Kom zeker terug.
Marco
-
ongeveer 6 jaar geleden
Als zeer prettig ervaren. Het zijn mannen, die weten waarover ze het hebben. Een aanrader.
Tabe
-
ongeveer 6 jaar geleden