5.0
gebaseerd op 871 reviews

Zoals altijd vakkundig geknipt, zeer goed advies en mooie producten om thuis je coupe weer perfect in model te kunnen brengen.

Kevin - bijna 6 jaar geleden

Zoals gewoonlijk.. weer erg goed, kundig en professioneel. En niet te vergeten gezellig.

Gerlof - bijna 6 jaar geleden
Bastiaan - bijna 6 jaar geleden

Sinds enige maanden vaste klant bij walter. Erg tevreden.

John - bijna 6 jaar geleden

Fijn geholpen leuke ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

John - bijna 6 jaar geleden

Fantastische service en op en top vakman.

Wim - bijna 6 jaar geleden

Weerom top

Jm - bijna 6 jaar geleden

Geweldige barbier. Zeker de moeite waard om langs te komen!

Freek - bijna 6 jaar geleden

prima

Weinand - bijna 6 jaar geleden

Op alle fronten top! Barbierswerk, sfeer, de barbier zelf.

bard - bijna 6 jaar geleden