Gezellig, goeie ambiance. Kundig
Micha
-
bijna 4 jaar geleden
Toppers!
Marco
-
bijna 4 jaar geleden
Vakmensen !! En dan ook nog eens super vriendelijk, beter is er gewoon niet 🙂
Evert
-
ongeveer 4 jaar geleden
Elke keer super, ook deze keer
Gerard
-
ongeveer 4 jaar geleden
Vandaag voor de eerste keer geweest.
Super tevreden met het resultaat, ik ga hier zeker vaker heen.
Danny heeft mijn baard mooi in model geschoren
Steefjan
-
ongeveer 4 jaar geleden
Was top ervaring! Vakmanschap in combinatie met gastvrije sfeer en mooie locatie! Ik kom zeker terug, sterker nog, de nieuwe afspraak staat al!
Jan
-
ongeveer 4 jaar geleden
prima geknipt
Farid
-
ongeveer 4 jaar geleden
Dit team verdiend een dikke 10. Deskundig en uitermate vriendelijke barbers. Een salon waar iedereen zich onmiddellijk thuis voelt, onder het genot van een drankje. Pure verwennerij! Hier is de klant KONING.
Johan
-
ongeveer 4 jaar geleden
Absolutely the best barbers in town and beyond the city limits!
Mike
-
ongeveer 4 jaar geleden
Michiel
-
ongeveer 4 jaar geleden