Dennis heeft het super uitgevoerd! Echt de tijd genomen om goed en gentle te scheren. Ik had soms moeite om wakker te blijven 😉
Peter
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne en professionele barbier!
Neemt de tijd en weet waar hij het over heeft, geen standaard kapper maar een specialist👍🏽
Wilco
-
meer dan 3 jaar geleden
Professioneel en amicaal als altijd
Bernard
-
meer dan 3 jaar geleden
Dennis is een fijne vent! Blij met m’n nieuwe kapsel en de ontspannen sfeer. Erg fijn om door iemand geknipt te worden met passie voor zijn vak!
Tot de volgende!
Bram
-
meer dan 3 jaar geleden
Echt vakmanschap
Dexter
-
meer dan 3 jaar geleden
Prima geknipt (kapper deed zijn werk secuur en nam er goed de tijd voor. Daarnaast stond hij ook nog open voor een gezellig praatje)
Mark
-
meer dan 3 jaar geleden
Zeer goed geholpen… Vakmanschap
Willem
-
bijna 4 jaar geleden
Lennart
-
bijna 4 jaar geleden
Fijne gasten. Laten zien wat en hoe ze het gedaan hebben
Rik
-
bijna 4 jaar geleden
Theo
-
bijna 4 jaar geleden