5.0
gebaseerd op 871 reviews

Altijd een goede sfeer en uitstekende constante kwaliteit. Ik kom er sinds het begin en wil geen ander meer. Zeker een aanrader!

Simon - meer dan 3 jaar geleden

Oprechte aandacht voor jou en je haar, beste barbier in de omgeving

Henning - meer dan 3 jaar geleden

Altijd heel gezellig, goede koffie en weer perfect geknipt door Walter!

Gerald - meer dan 3 jaar geleden

Vakmensen, juiste materialen en altijd gezellig

Robert - meer dan 3 jaar geleden

Wow! Wow referert naar het resultaat van mijn haar en baard. Wow refereert naar de prachtige omgeving waar ze zitten en wow refereert naar de gezellige collega's die dit allemaal gerealiseerd hebben.

Ali - meer dan 3 jaar geleden

mooi ingerichte zaak met een gezellige sfeer en je word vakkundig geknipt, zeker een aanrader

Jesse - meer dan 3 jaar geleden

Erg goed bevallen, mooi resultaat en een borrel erbij.
Voor herhaling vatbaar.

Henri - meer dan 3 jaar geleden

Ik wordt al meer dan een jaar met goede kwaliteit geknipt waarbij ik ook advies krijg over het bijhouden van mijn baard, erg fijn. Daarnaast hebben ze ook nog goede koffie en is het altijd gezellig!

Jan - meer dan 3 jaar geleden

Goed geknipt! Gezellig en leuk personeel. Zeker een aanrader.

Ies - meer dan 3 jaar geleden

Prima!

Roald - meer dan 3 jaar geleden