5.0
gebaseerd op 871 reviews

Outstanding service and great company! It doesn’t get better then this.

Matthew - bijna 3 jaar geleden
Roy - bijna 3 jaar geleden
Douwe - bijna 3 jaar geleden

Altijd gezellig vriendelijke kerels en je kapsel zit altijd perfect

Patrick - bijna 3 jaar geleden

Ik ben weer goed geholpen door Danny. Het ziet er weer prima uit

Wil - bijna 3 jaar geleden

Walther neemt altijd ruim de tijd. Dan is je basrd weer helemaal in vorm! Top!

Dick - bijna 3 jaar geleden

leuke barbier nemen de tijd voor je.

Jeffrey - bijna 3 jaar geleden

Fijne, relaxte sfeer!
Makkelijke een praatje kunnen maken en bovenal nog goed geknipt😉

Tom - bijna 3 jaar geleden

Gisteren voor 't eerst bij de kerels geweest. Veel goeds over gehoord en (reviews) gelezen. En de verhalen liegen niet. Thanx Walter, tot de volgende keer!

Arjo - bijna 3 jaar geleden

Prettige ontvangst op een schitterende locatie. Heel relaxed en goede uitleg over waar je zelf op kunt letten bij het scheren en handige tips. Fijne sfeer.

Fred - bijna 3 jaar geleden