5.0
gebaseerd op 871 reviews

Tijd een aandacht voor de klant. Zorgvuldig en goed vakwerk.
Conform afspraak + lekker koffie!

Bart - bijna 6 jaar geleden

Precisiewerk! Mijn haar zit weer om naar huis te typen...

Rick - bijna 6 jaar geleden

Super en met aandacht!

Marcel - bijna 6 jaar geleden

Erg prettige barbershop. Eigenlijk wat je er van verwacht.
Fijne tips over de verzorging van je baard.
Keep up the good work

Xander - bijna 6 jaar geleden

Ga vooral zo door 😄

Cor - bijna 6 jaar geleden
Joeri - bijna 6 jaar geleden

Het was geweldig. Een uur lang is Dany met mijn baard bezig geweest. Hij ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Ik kom zeker weer terug👌👊

Wil - bijna 6 jaar geleden

Mooie zaak, klant vriendelijk, werd goed geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden en de koffie was heerlijk!

Martijn - bijna 6 jaar geleden

Leuke en relaxte ontvangst. Was voor het eerst, maar na een kort verhaal over mijn ervaring met kappers in het verleden en ideeën over mijn kapsel, kwam er een concreet voorstel. Houd ik van. Met aandacht verzorgd. Echt moeite waard.

Stef - bijna 6 jaar geleden
Andy - bijna 6 jaar geleden