Zeer bekwame en vriendelijke vakmensen! Hier kom je graag terug.
Stefan
-
meer dan 5 jaar geleden
Vakkundige Kerels ! Relaxte sfeer, goeie koffie,No nonsens ๐๐ผ kom zeker terug ๐
Evert
-
meer dan 5 jaar geleden
Nauwkeurig knip en scheerwerk. Eenmaal buiten voel je je weer helemaal het mannetje ๐
Ruben
-
meer dan 5 jaar geleden
Altijd goed en gezellig bij Kerels
Rens
-
meer dan 5 jaar geleden
Zeer prettige eerste ervaring bij Barbier Kerels. Wat een gezellige shop๐ช Aardige mannen met veel ervaring en kennis! Voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer.
Kevin
-
meer dan 5 jaar geleden
Vakmanschap gecombineerd met maatschappelijke en persoonlijke beschouwingen.
Anton
-
meer dan 5 jaar geleden
Zoals altijd... top behandeling
Gerlof
-
meer dan 5 jaar geleden
Weer voortreffelijk geholpen door Danny
Wil
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik vond het knippen weer top .
Ontzettend fijne mensen die een zeer goede
kwaliteit geven .
Ies
-
meer dan 5 jaar geleden
Zoals altijd de aandacht voor je knipbeurt zoals dat hoort.
Mike
-
meer dan 5 jaar geleden