5.0
gebaseerd op 871 reviews

Zeer bekwame en vriendelijke vakmensen! Hier kom je graag terug.

Stefan - meer dan 5 jaar geleden

Vakkundige Kerels ! Relaxte sfeer, goeie koffie,No nonsens ๐Ÿ‘๐Ÿผ kom zeker terug ๐Ÿ’ˆ

Evert - meer dan 5 jaar geleden

Nauwkeurig knip en scheerwerk. Eenmaal buiten voel je je weer helemaal het mannetje ๐Ÿ˜Ž

Ruben - meer dan 5 jaar geleden

Altijd goed en gezellig bij Kerels

Rens - meer dan 5 jaar geleden

Zeer prettige eerste ervaring bij Barbier Kerels. Wat een gezellige shop๐Ÿ’ช Aardige mannen met veel ervaring en kennis! Voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer.

Kevin - meer dan 5 jaar geleden

Vakmanschap gecombineerd met maatschappelijke en persoonlijke beschouwingen.

Anton - meer dan 5 jaar geleden

Zoals altijd... top behandeling

Gerlof - meer dan 5 jaar geleden

Weer voortreffelijk geholpen door Danny

Wil - meer dan 5 jaar geleden

Ik vond het knippen weer top .
Ontzettend fijne mensen die een zeer goede
kwaliteit geven .

Ies - meer dan 5 jaar geleden

Zoals altijd de aandacht voor je knipbeurt zoals dat hoort.

Mike - meer dan 5 jaar geleden